Otrera valgte minVakt som system for ressurshåndtering - Triangel Solutions > Aktuelt > Artikkel
 
Otrera valgte minVakt som system for ressurshåndtering
05 desember 2016

Otrera valgte minVakt som system for ressurshåndtering

minVakt håndterer alle former for turnus og arbeidsplanlegging.

Løsningen gir deg en hverdag med effektiv planlegging og full oversikt over dine personalressurser. Vi gratulerer Otrera med minVakt.

 

Otrera gir profesjonell omsorg til våre beboere og andre vi bistår. Med 72 ansatte og en hektisk hverdag har vi behov for god oversikt over personalressursene. Vi har store forventninger og vi gleder oss til å ta i bruk minVakt, sier Edle Rogneby som er administrativ leder i Otrera.

 

Vikarhåndtering bruker vi mye tid på i dag!

 

I Otrera ønsker vi en forenkling av hverdagen med minVakt:

  • forenkle innleie av vikarer 
  • at våre medarbeidere har god oversikt over ferie og avspasering
  • forenkle ferieplanlegging
  • forbedre fraværregistreringen
  • forbedre og forenkle arbeidet rundt timelister og lønnskjøring

 

 

minVakt - gir full oversikt over personalet

  • forenkler planlegging av turnus 
  • har kommunikasjon med ansatte
  • har integrasjoner mot lønns- og personalsystem
  • kan benyttes som styringsverktøy for virksomheten
  • kort implementeringstid

 

 

Ansatte i turnus "shopper" vakter i minVakt - gir 70 % besparelse i administrasjonskostnader

 

Bruk 1,5 minutt på å se innholdet i minVakt 

film


Otrera

Otrera etablerer og drifter omsorgssenter og bofellesskap for enslige mindreårige. Vi har også barneverninstitusjoner og tilbud om ettervern og bo- og omsorgstilbud, veiledning og bistand i hjemmet. Vi er 72 ansatte og holder til på Roa i Lunner kommune.

Otrera

 

StåleVestre_200x300

Ta kontakt med:
Ståle Vestre
stale.vestre@triangel.no
mob +47 902 44 006

Uforpliktendemøte


 

Relatert

0 ( 0 reviews)

Post a Comment